Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
Καθώς μία ακόμη σχολική χρονιά πλησιάζει προς το τέλος της, είναι η κατάλληλη στιγμή για τον προγραμματισμό της μεταφοράς των μαθητριών για την επόμενη χρονιά — μια διαδικασία που με συνέπεια και επιμέλεια αναλαμβάνει και διεκπεραιώνει κάθε χρόνο ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, με την αμέριστη στήριξη όλων σας.
Οι αιτήσεις θα συμπληρώνονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://forms.gle/eWjiGqgtu4ta1MnF8
Η καταληκτική ημερομηνία υποβολής της αίτησης είναι το βράδυ της Κυριακής 22 Ιουνίου 2025 και αφορά το σύνολο των μαθητριών μας: υφιστάμενες μαθήτριες γυμνασίου και λυκείου καθώς και νέες εγγραφές της α γυμνασίου.
Η φόρμα αιτήσεων θα ανοίξει εκ νέου τη Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2025 για τις επιλαχούσες μαθήτριες, καθώς και για όσες δεν υπέβαλαν εγκαίρως αίτηση συμμετοχής.
Η παρούσα αίτηση δεν είναι δεσμευτική και θα τηρηθεί απόλυτη σειρά προτεραιότητας. Εάν η μαθήτρια τελικά δεν φοιτήσει στο σχολείο (π.χ. λόγω εισαγωγής σε Πρότυπο ή μετεγγραφής), παρακαλούμε να μας ενημερώσετε άμεσα, ώστε να ελευθερωθεί η θέση. Σας συνιστούμε να διαβάσετε προσεκτικά τον Κανονισμό Μεταφοράς πριν την υποβολή της αίτησης.
Αίτηση πρέπει να υποβάλουν και οι μαθήτριες που συμμετείχαν φέτος στο πρόγραμμα μεταφοράς.
Για τις μαθήτριες που αποφοίτησαν από το Γυμνάσιο και θα συνεχίσουν στο Ράλλειο Λύκειο, ισχύει η ίδια διαδικασία.
Το γραφείο που έχει αναλάβει τη μεταφορά είναι το Πρακτορείο του κ. Κυριακάκη.
Για τη σχολική χρονιά 2025–2026 το κόστος μεταφοράς δεν θα ξεπεράσει τα 630 ευρώ (δηλαδή έως 70 ευρώ μηνιαίως).
Θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι:
– Κάθε γονέας/κηδεμόνας πρέπει να υποβάλει ξεχωριστή αίτηση για κάθε μαθήτρια.
– Η συμμετοχή στο πρόγραμμα προϋποθέτει να είναι τουλάχιστον ένας γονέας/κηδεμόνας μέλος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων και να έχει τακτοποιήσει τη συνδρομή του για το σχολικό έτος 2024–2025. Αν δεν έχει καταβληθεί ακόμη, παρακαλούμε να εξοφληθεί στους Υποδιευθυντές του σχολείου (15€ για μία μαθήτρια ή 20€ για δύο ή περισσότερες).
– Η παρούσα αίτηση αποτελεί εκδήλωση ενδιαφέροντος. Εφόσον η μαθήτρια ενταχθεί σε δρομολόγιο, θα υπάρξει απευθείας ενημέρωση από τον Μεταφορέα όταν τα δρομολόγια οριστικοποιηθούν.
– Η συμμετοχή των μαθητριών στο πρόγραμμα μεταφοράς προϋποθέτει ότι ο/η κηδεμόνας έχει λάβει γνώση του Κανονισμού Μεταφοράς, τον αποδέχεται και προσχωρεί ανεπιφύλακτα σε αυτόν. Ο Κανονισμός αποστέλλεται από τον Μεταφορέα στα δηλωμένα email των αιτήσεων που εντάσσονται στη μεταφορά και θα πρέπει να επιστραφεί υπογεγραμμένος (ολογράφως) από τον γονέα/κηδεμόνα στο email του Μεταφορέα. Για να διαβάσετε τον Κανονισμό Μεταφοράς για το σχολ. έτος 2025-26 πατήστε ΕΔΩ
– Το κόστος της μεταφοράς αφορά ολόκληρο το σχολικό έτος, εκτός την περίοδο εξετάσεων. Η πληρωμή γίνεται σε εννέα (9) μηνιαίες δόσεις: η πρώτη δόση καταβάλλεται με την έναρξη του σχολικού έτους, η δεύτερη στο τέλος Σεπτεμβρίου και οι επόμενες στο τέλος κάθε μήνα.
– Με την υποβολή της παρούσας αίτησης, υπάρχει δέσμευση για την καταβολή και των εννέα (9) δόσεων, ανεξαρτήτως παρουσιών. Εξαίρεση προβλέπεται μόνο σε περίπτωση σοβαρού λόγου υγείας της μαθήτριας ή μεταγραφής σε άλλο σχολείο.
– Η αλλαγή δρομολογίου/πούλμαν γίνεται δεκτή εφόσον υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις.
– Οι μετακινήσεις θα πραγματοποιούνται μέχρι και τη λήξη του διδακτικού έτους δηλαδή έως 31 Μαΐου. Κατά τη διάρκεια των εξετάσεων οι μαθήτριες θα μετακινούνται με δικά τους μέσα.
Για θέματα που αφορούν τη μεταφορά των μαθητριών παρακαλούμε μην επικοινωνείτε με το σχολείο αλλά με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων στο email syllogosralleiogymn@gmail.com
Επίσης μπορείτε να απευθυνθείτε στα μέλη του Συλλόγου:
Ανδριανή Προκοπίου – 6936780201
Κωνσταντίνος Μπουρεξάκης – 6948594087
Σας ευχόμαστε ένα υπέροχο και ξεκούραστο καλοκαίρι, καλή αντάμωση τον Σεπτέμβρη και είμαστε στη διάθεσή σας για οτιδήποτε χρειαστείτε.
Με εκτίμηση,
Το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων
Ραλλείου Γυμνασίου Θηλέων Πειραιά